niedziela, 7 lutego 2016

Serca

Zbliżają się walentynki i w sklepach pojawiają się różne walentynkowe akcesoria.. Jakoś specjalnie nigdy nie obchodziłam tego dnia, ale w kwiaciarni zobaczyłam takie surowe, drewniane serca.. Malutkie ( jakieś 6x9cm), jednak coś mnie podkusiło, żeby je kupić i coś z nimi zrobić.
Brzegów nie wygładzałam, żeby zostały takie jakie były..
Przy ptaszku z kwiatkiem pobawiłam się transferem, nawet wyszło :P


Zbiegiem okoliczności zgłaszam prace na wyzwanie w DECU Style ;) A co mi tam :)


15 komentarzy:

  1. Śliczności! Mnie urzekło serduszko niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ładne, ale niebieskie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, ale niebieskie skradło moje sercce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te serduszka.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serca, zwłaszcza to z różą i ptakiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te zawieszki.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu i zapraszam do mnie:
    www.wkolorzeindygo.blogspot.com

    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, dziękuję za udział w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń