wtorek, 14 marca 2017

Hafty w plenerze - zapraszam do zabawy!

Witajcie :)

Postanowiłam zorganizować zabawę "Hafty w plenerze" na wzór zabawy jaki odbył się kiedyś u Jarzębinowej. Myślę, że kilka chętnych się znajdzie, a przy okazji będziemy mogli trochę nacieszyć oczy pięknymi wiosennymi już widokami :)


Dla chętnych, podaję zasady:

1. Należy zrobić w plenerze zdjęcie swojej pracy, macie czas do 28 maja 2017r.
2. Do 28 maja należy wysłać jedno najlepsze zdjęcie na mojego maila: elelia84@gmail.com wraz z odnośnikiem do swojego bloga.
3. Swoją sesję zdjęciową opublikować na  blogu.
4. Chętnych proszę o pozostawienie komentarza.
5. Banerek z odnośnikiem umieścić na bocznym pasku bloga.

Wszystkie nadesłane zdjęcia opublikuję w jednym poście, a następnie to Wy sami zadecydujecie , poprzez głosy w komentarzach, komu należy się drobny upominek i oczywiście wielkie brawa :)

Do osoby z największą liczbą głosów wyślę wakacyjny mały zestaw do haftu Permin i szarą aidę20ct w kropeczki oraz kilka słodkości.


Gorąco zapraszam do zabawy :)

PS. Oczywiście na zdjęciach nie muszą być tylko hafty,  może to być inne rękodzieło, jeśli tylko czysto hafciarska nagroda Wam odpowiada. Często jesteście uzdolnieni w kilku dziedzinach ;)

35 komentarzy:

  1. Zdjęcia muszą być wykonane konkretnie na tą zabawę, nie może to być 'odgrzewany kotlet', dobrze rozumiem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdjęcia mają być wykonane do tej zabawy, praca zaś nie musi być nowa.

      Usuń
  2. Kusząca nagroda :) Nie mam pewności czy uda mi się zrobić zdjęcie w plenerze, więc czy do zgłoszenia chęci udziału w zabawie też mam czas do 28 maja ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa :) Ze mnie niestety kiepski fotograf, ale to będzie uczta dla oczu podziwiać sesje haftujących dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię do zabawy, nie trzeba być mistrzem aparatu, aby wziąć udział :)

      Usuń
    2. Carpediem nie bądź skromna :) Ostatnie zdjęcia na insta miód :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł :) Na pewno znajdą się chętni, ja haftować nie umiem więc odpadam, ale z chęcią będę oglądać prace i kibicować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale pomysł zapożyczony.Zapraszam do późniejszego ewentualnego głosowania ;)

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł:-)Banerek powieszę, a jak uda mi się zrobić jakieś sensowne zdjęcia,
    to je zgłaszę:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wiem, czy moja jakość zdjęć jest odpowiednia i czy znajdę plener jakiś fajny, ale spróbuję...
    W każdym razie banerek wieszam u siebie, a jak wyjdzie ze zdjęciem to zobaczymy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem, czy moja jakość zdjęć jest odpowiednia i czy znajdę plener jakiś fajny, ale spróbuję...
    W każdym razie banerek wieszam u siebie, a jak wyjdzie ze zdjęciem to zobaczymy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie :) Nie chodzi o jakość tylko o zabawę :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł, podoba mi sie! U Jarzebinowej tez próbowałam swoich sił... Mam pewien pomysł ale jeszcze nad tym pracuje... Nie bedzie to haft wiec mh... Nom jak sie wyrobie to wtedy dam znac, nie chce nic obiecywać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajna zabawa i długi termin więc akurat się zrobił ładnie więc będzie można fotografować w plenerze :) Pewnie i ja się na to skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i mi się spodobało wyzwanie ...wciąż gonię za tym jedynym zdjęciem:)
    biorę udział a co tam ,krytyki się nie boję pozdarwiam cieplutko i zapraszam w moje progi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Z oficjalnym zgłoszeniem poczekam troszeczkę aż zrodzi się pomysł, bo wtedy dopiero nabiorę rozpędu i będzie szansa, że dobrnę do mety.Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi niezmiernie miło jeśli jednak się wyrobisz :D

      Usuń
  13. Uwielbiam oglądać efekty takich sesji, bardzo jestem ciekawa ile osób się skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie weszłam do Reni i zobaczyłam fajną zabawę:))
    może i ja dołączę:))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna robię zdjęcia w plenerze :) Popatrzę jakie inni mają pomysły :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy czas na wysłanie Ci zdjęcia i wstawienie posta jest do 28 maja do północy? Bo dopiero na sam koniec będę mogła to zrobić, wcześniej nie mam możliwości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam do poniedziałku :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję, ale myślę że zdążę w niedzielę, tylko że po południu :)

      Usuń
  17. Nie rozumiem ;) wyślij mi na maila zdjęcie swojej pracy, a na swoim blogu umieść post z sesją w plenerze. Niby czas jest do 28 maja, ale przymkne oko na jeden dzień spóźnienia, bo wyjeżdżam i wracam w poniedziałek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już wiem o co chodzi.. Jasne że będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. To też się bawię, e-mail wysłany :)

    OdpowiedzUsuń