poniedziałek, 1 kwietnia 2019

"Cudze chwalicie..." finał zabawy z magnesem

Z ogromną chęcią wzięłam udział w zabawia u Hanulka. 
Szczególnie skusiła mnie wizja nowego magnesika, który trzeba było dołączyć do przesyłki. Ale o tym trochę niżej.
Otrzymałam paczkę od samej organizatorki, a w niej same skarby:



Same przydasie do robienia karteczek, co nie jest moją dobrą stroną, i śliczna kartka wykonana przez Hanię:


Magnes i kartka:


Wracając do tematu magnesu.. na mojej lodówce, która jest cała zaklejona naklejkami dziecka, jest jeszcze kilka magnesów ze szczególnych miejsc. Może się dopatrzycie z jakich ;) Te zagraniczne, to niestety nie z moich podróży, ale od pewnych dwóch rożnych osób, od których zawsze dostaję magnes ;)
Dlatego tak się cieszę z kolejnego.


Moja paczka powędrowała do Beaty, mam nadzieję  że jej się spodobała taka zawartość:

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w wymiance :) Bardzo się cieszę, że upominek przypadł Ci do gustu :) Widzę że szkocki magnesik znalazł się w zaszczytnym międzynarodowym gronie :D
    A co do przydasi do robienia kartek - może akurat to będzie impuls i stworzysz coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście same skarby , a magnesu to zazdroszczę :) Też mam całą lodówkę obklejoną :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe przydasie dostałaś i wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście same skarby! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze, że dostałas muliny. To może wrócisz do haftowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas wyszywam, mam mało czasu, ale orły z Dimensions powoli kończę. Nie publikuje postów w których nie ma co pokazać ;)

      Usuń
  6. Też mam bzika na punkcie magnesów, urocze upominki otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń