niedziela, 2 lutego 2020

Imieniny miesiąca - luty - kartka orientalna

Na luty miała być kartka orientalna. Długo myślałam co to może być, miałam wybrane jakieś widoczki, kwiaty wiśni, czy gejsze. Potem poszłam w kierunku słoni a kończąc na marokańskich wzorach, i nagle zobaczyłam tego kota.
Maneki-neko - W XXI wieku maneki-neko są szczególnie popularne w Japonii, Chinach i Tajlandii. Ustawia się je w wejściach do sklepów, restauracji, domów publicznych i punktach sprzedaży losów i mają za zadanie przyciągać klientów swoim skinieniem.
Jakoś szczególnie nie podoba mi się moje wykonanie kartki, ale już przy próbie zrobienia orientalnego zdjęcia trochę zyskała na wyglądzie ;)
Pozdrawiam :)



9 komentarzy:

  1. Świetnie wybrnelaś z tematu, bardzo mi sie podoba orientalny kot w Twoim wykonaniu, kartka prezentuje się dobrze. Możesz być z siebie dumna.😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kartka.
    Też myślałam o tym kocie jednak w końcu zmieniłam plany.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :) Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noooo, fajny pomysł, dobrze ugryzłaś temat:)) Ciekawa kartka! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot był strzałem w dziesiątkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 😃 widziałam takiego kota na żywo u znajomych (upominek z wycieczki) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest przecudna! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń