czwartek, 11 lipca 2019

Cliffside Beacon (1)

Wystartowałam na urlopie z wzorem od Dimensions - Cliffside Beacon. Jestem ogromną fanką tej serii z latarniami, dlatego siłą rzeczy muszę wyszyć kolejny.
Co mnie zdziwiło, to to że wzór jest wydrukowany na twardszym i gładkim papierze, a nie na zwykłym jak poprzednie wzory jakie miałam. Fajnie, bo zawsze robiła mi się dziura w miejscu zgięcia papieru.
Jak do tej pory wyszywam samymi półkrzyżykami i chyba szybko wzór pójdzie, bo jest ich dość sporo.
Pozdrawiam!



15 komentarzy:

  1. Będzie cudo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie podzielam Twój zachwyt nad tymi latarniami. Mają w sobie taki urok, spokój, kolorki które działają kojąco :) Powodzenia zatem w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Piękny wzór, sporo pracy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. latarnia super ;) kibicuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam Dimkową serię z latarniami. Ten obrazek czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam zestawy tej firmy :) Są cudownie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny wzor! Mnie rowniez w oko wpadly male obrazki z latarniami od Dimensions. Nawet jeden dostalam od kolezanki:) Powodzenia w xxx!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycają i mnie takie hafty...

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie piękny, wakacyjny pejzaż!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam cała tą serię. W ogóle mak słabość do wzorów z latarniami morskimi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tej pracy..prezentacja bedzie pewnie nad morzem..:)

    OdpowiedzUsuń