wtorek, 17 września 2019

Cliffside Beacon (2)

Witajcie!
Nie wiem kiedy te wakacje minęły, a najgorsze, że za chwilę koniec lata.
Latem zaczęłam wyszywać latarnię, którą miałam w planie szybko skończyć. I o dziwo nad morzem postawiłam kilka krzyżyków, za to po powrocie nic, i do tej chwili jest na etapie jakim prezentuję poniżej:


Na szczęście zakończyłam w sobotę podyplomówkę. Jedna rzecz z głowy, to liczę na więcej czasu :)
Na koniec  widoki z trzech latarni: Gąski, Darłowo, Jarosławiec




11 komentarzy:

  1. Haft bardzo a propos pobytu nad morzem, pewnie dlatego aż się prosiło, by go zacząć.;) Trzymam kciuki, żebyś go szybko ukończyła, bo się dobrze zapowiada.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno nad morzem nie haftować morskich motywów :-)
    Śliczny hafcik będzie, kończ koniecznie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały hafcik się szykuje, a widoczki wspaniałe. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo, cudo, cudo! Aż chyba muszę sama wygrzebać ten zestaw :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ukończenia szkoły i czekam na latarnię, która tak pięknie z krzyżyków się wyłania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nad morze swoje robótki to wzięłam tylko na wakacje.Pobyły i nawet ich z woreczka nie wyjęłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka urocza latarenka, mam nadzieję że odpoczęłaś nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna latarnia - uwielbiam motywy morskie. Piękny widoczek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak patrzę na Twoje zdjęcia z latarni to wracam myślami do czasów, gdy z rodzicami spędzałam wakacje nad polski morzem. To były cudowne chwile. Haft z latarnią jest bardzo ładny, gratuluję ukończenia podyplomówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie widoczki. Hafcik zapowiada się bardzo romantyczny. Morskie klimaty zawsze nastrajają nostalgicznie 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję obrony :).

    Haft zapowiada się ślicznie :).

    Fajne widoki z latarni :).

    OdpowiedzUsuń