poniedziałek, 16 marca 2020

Metryczka - stópki

Zrobiłam kolejną metryczkę, i myślę, że ostatnią w tym roku ;)
Wybrałam wzór stópek, który znalazłam na pinterest.
Była opcja żeby wyszyć je w różu albo w brązach. Zdecydowałam się na różowy, do końca nie wiedząc, co z tego wyjdzie. Na początku sama plama krzyżyków nie wyglądała ciekawie, dopiero backstiche coś z tego wydobyły :) Czcionkę wzięłam z wzoru Dimesions na pamiątkę ślubną - najlepsza jaką widziałam.
Ramka mogła być szersza, ale myślę, że tak ciasno też pasuje.
Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. Piękna metryczka :-) Świetnie jej w różowym wydaniu :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała metryczka, prezentuje się cudnie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wzór, jeszcze takiego nie spotkałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś nowego, też nie znam tego wzoru. Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna metryczka i bardzo podobają mi się literki, super wyglądają:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, taka minimalistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna metryczka ;) Pozdrwaiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałoby się wycałować takie urocze stópki ;) Uroczy hafcik.Podoba mi się ten materiał w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń