sobota, 27 września 2014

Rysuję. D jak Doniczka

Przyłączyłam się do zabawy w wyzwaniu rysunkowym Drychy. Patrząc na efekty prac twórczych osób biorących udział w tej zabawie, moja doniczka wyszła blado, żeby nie powiedzieć fatalnie. Nigdy nie miałam do czynienia z profesjonalnym rysunkiem poza rysunkiem technicznym na studiach, ale zawsze lubiłam to robić. Dawno nic nie szkicowałam, a ta doniczka była pierwszą rzeczą rysowaną po chyba dziesięciu latach.
Dodam, że to jedna z moich ulubionych donic w domu, ale narysować ją już nie było tak łatwo.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiFzNZDFKqQMVczQ3M8Ky4uFtwHawjK0ZW1p-4_7sxtFpaHTyJRHI7rv2oXy_yKVYi6dGlt3KcwPdEQYzqO0g5QDtxFKqXr9UvlzshThaBE2be5SKWnBrr0e2RfRMVr3iAhOcGwEZPjrMU/s1600/doniczka+rysunkowe.png



2 komentarze:

  1. Ach, te zawijaski tak przepięknie wycieniowane! Trójwymiarowo wychodzą z tej kartki!

    OdpowiedzUsuń