środa, 22 marca 2017

Beacon at Daybreak (2)

Dzisiaj przedstawię  postępy w Latarni z Dimensions.
Obrazek ten pewnie da się skończyć w miesiąc, ale w ostatnie dni ciągle brakowało mi czasu na wyszywanie. Najważniejsze, że muliny do kolosa już doszły i strasznie mnie do niego ciągnie. Dlatego na jakiś czas znowu Latarnię odkładam, ale zanim to zrobię, jeszcze zaprezentuję jak powoli przybywało na niej krzyżyków.



Powiem jeszcze, że pokusiłam się na zrobienie paru backstitchów ;) Zawsze czekałam do samego końca, ale zauważyłam, że w prezentowaniu postępów haft nabierze trochę smaczku na zdjęciach ;)



Pozdrawiam serdecznie :)

30 komentarzy:

  1. Piękny haft - już to widać!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft już się prezentuje świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widać, że obrazek będzie cudowny :) Przepięknie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj piękny ten haft - nie mogę oderwać oczu, tym bardziej, że kiedyś już oglądałam ten wzór i gdzieś tam jest na liście moich marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten haft, choć ilość kolorów mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej męczące jest jednak łączenie kolorów ;)

      Usuń
  7. Śliczny haft! nie mogę doczekać się aby zobaczyć go w całości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna seria, uwielbiam te hafty, super że obrazek rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się zapowiada :) dziękuję za udział w candy i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekny jest ten obrazek, więc tylko na długo go nie odkładaj:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności :) Nie mogę się doczekać efektu finalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie odkładaj tylko go na długo, już przecież dużo nie zostało. Będzie pięknie zdobić Twoje ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna. Chciałabym mieć całą serię tych latarni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny wzór, kojarzy mi się z latem i urlopem nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze podziwiam. Z lenistwa wolę monochromy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach dech zapiera! Slicznie wychodzi, powodzenia ! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta latarnia jest :) A jakie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się prezentuje :) Zrobiło się u ciebie wakacyjnie za sprawą tej latarni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękny haft.Działaj dalej, nie rób zbyt długiej przerwy, bo ucieknie wena tej pracy przypisana.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na trochę muszę odpuścić ale o tym w nowym poście będzie ;)

      Usuń
  20. Przesliczny haft jestem zauroczona.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Haft już ślicznie wygląda. Bardzo ciekawa jestem, jaką oprawę mu wymyślisz.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzy mi się wyszycie tej latarni. I jak ładnie ją pokazałaś!

    OdpowiedzUsuń
  23. Misterna praca, bardzo fajny motyw a dobór kolorków mój ulubiony😊

    OdpowiedzUsuń