wtorek, 16 maja 2017

Hafty w plenerze


Jakiś czas temu ogłosiłam zabawę pod tytułem Hafty w plenerze.
Moje zdjęcie, wiadomo, nie bierze udziału w głosowaniu, jednak też się bawię.
Przedstawiam Wam oprawioną metryczkę w polu dmuchawców.
Zabrałam się za robienie zdjęć, wzięłam aparat ze sobą i niestety okazało się na miejscu, że bez karty, dlatego aparat do niczego mi się nie przydał. Strasznie żałuję, bo można było zrobić super zdjęcia, a tak fotki tylko z telefonu.





Zapraszam jeszcze raz do wzięcia udziału w zabawie :) Pogoda  zaczyna dopisywać więc do dzieła :)


16 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentują te hafty w plenerze :) Uwielbiam takie prace i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, szkoda z tym aparatem. Ale i z telefonu zdjęcia wyszły fajne. Świetny hafcik.
    Przymierzam się do tych zdjęć plenerowych, może się uda.
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia świetne! Muszę poczytać jeszcze regulamin zabawy i też się chętnie przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię czasami wyruszyć ze swoimi koszykami w plener, szczególnie jak pogoda dopisuje... i tyle kwiatów wokoło :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. super, pełnie się przyłącze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne się komponuje przyroda z Twoim obrazkiem! świetne zdjęcia mimo że to z aparatu:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dmuchawce urocze jako tło , no a metryczkę juz podziwiałam i nadal podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń