czwartek, 21 grudnia 2017

Coś nowego i życzenia :)

Witajcie
Przyznam się, że ostatnio w ogóle nic nie robiłam, praktycznie zero wyszywania. Nie wiem co się stało i nie mam żadnego usprawiedliwienia. 
Jedynie zaczęłam coś nowego. Kolejny Dimensions, mały wzór, ale pewnie będę go męczyła jakiś czas. Taki oto:



Teraz coś świątecznego.
Do pracy zrobiłam parę ozdób, między innymi takie gwiazdki wiszą nam w biurze:



 I najbardziej wymagająca gwiazda, zrobiona na kiermasz:


Takim gwiezdnym akcentem kończę i życzę Wam 
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, 
dużo miłości, ciepła, 
chwil spędzonych w najlepszym gronie ukochanych osób,
a w Nowym Roku samych pomyślności
i dużo czasu na nasze haftowane obrazki lub inne robótki :)

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Piekne gwiazdeczki! W nowym projekcie powodzenia zycze i radosnego swietowania w gronie rodziny:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gwiazdeczki, a Twój nowy haft zapowiada się ciekawie :) życzę Ci zdrowych, rodzinnych i pełnych wypoczynku Świąt Bożego Narodzenia oraz szalonego Sylwestra z zabawą do rana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdki piękne a za życzenia dziękuję i wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ❄Wszystkiego dobrego z okazji Świąt Bożego Narodzenia❄

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także życzę Ci zdrowych i pięknych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne gwiazdki, życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę pięknych, radosnych i rodzinnych Świąt
    spędzonych w bajkowej atmosferze.
    Niech w ten magiczny czas spełniają się marzenia, a Nowy Rok przyniesie wszystko co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne gwiazdki, wyglądają ekstra :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne
    życzę powodzenia w wyszywaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te gwiazdy.Trudne sa do zrobienia?
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie trudno :) Ta duża bardzo pracochłonna

      Usuń
  12. U mnie też jakis taki zastój. Teraz ostatnio wzięłam się za szycie. A hafty leżą :(

    OdpowiedzUsuń