sobota, 25 stycznia 2020

Brotherly love - Vervaco

Obecnie w szybkim tempie pracuję nad pamiątką narodzin dla mojej siostrzenicy, która lada moment powinna się pojawić na świecie. Zaniedbałam swoją siostrę, bo nie wyszyłam pamiątki dla jej starszego syna ( sama wtedy czekałam na mojego ;) ) stąd teraz będzie obrazek dwójki dzieci. Braterska miłość - chłopczyk całujący małego bobasa.
Długo szukałam jakiegoś wzoru, ale nie mogłam znaleźć niczego co by mi przypadło do gustu. Odpadały jakieś miśki i ptaszki. Szczerze, to Vervaco i ta pikseloza nie jest najlepsza, ale pasuje najbardziej do tego czego szukałam.
Musze się spieszyć ;)


11 komentarzy:

  1. Widziałam gdzieś ten obrazek w całości.
    Będzie śliczna pamiątka.
    Sporo już wyszyłaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrazek :-) Będzie idealny dla rodzeństwa :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft jest przepiękny. Trzymam kciuki byś zdążyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Vervaco ma najlepsze wzory na metryczki :) Są takie stonowane i dzięki napisom można nadać im niezwykły wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ten wzór w necie. Piękny jest. Twój pomysł na pamiątkę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowo, będzie przepiękna pamiątka :) Miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  7. Vervaco to jedne z piękniejszych wzorów. Wykonywałam od nich metrykę ślubną, wyszła obłędnie. Ten wzór też znam, widziałam już wykonany w całości i muszę przyznać, że prezentuje się wspaniale. Trzymam kciuki za szybką realizację, bo wiem, że sepia nie raz daje się we znaki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny haft wybrałaś! Będzie śliczna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń