sobota, 6 czerwca 2020

Imieniny miesiąca - kartka dla nowożeńców

Na imieniny miesiąca w czerwcu miała powstać kartka dla nowożeńców. Od razu wiedziałam, że to musi być wzór z gołąbkami abo z obrączkami. Znalazłam jeden wzór idealny, ale moja ilość czasu była tak ograniczona, że jednak musiałam poszukać czegoś szybkiego i prostego. Pozmieniałam ten wzór całkowicie. Obrączki były strasznie kanciaste, więc wyszywałam "na czuja" i tak samo je "obrysowałam" backstichami. Kwiatki wymyśliłam po swojemu.
Dobór papieru to było prawdziwe rzeźbienie, chciałam żeby była inna i odbiegała od typowych, prostych białych kartek. U mnie złoto, koronki, gołąbki itd ;)





16 komentarzy:

  1. Świetna kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka, taka inna, ale ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, fajnego papieru użyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna karteczka Ci wyszła 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka z uroczym hafcikiem :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszła Ci ta kartka, bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krásne blahoželanie pre novomanželov, určite poteší :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancka kartka. Fajnie wyszły obrączki. Robienie ich ,,na czuja'' świetnie się sprawdziło.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wymyśliłaś. Śliczna kartka powstała!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna karteczka dla nowożeńców :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalny haft na kartce, ładnie sie całość prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie gołębie są idealnym symbolem ślubnym.

    OdpowiedzUsuń