piątek, 15 września 2017

Beacon at Daybreak (4). Koniec

Po długiej przerwie pojawiam się z zakończonym wzorem.
Miałam taki czas, że z różnych względów, w ogóle nie ciągnęło mnie do wyszywania. Na szczęście zebrałam się w sobie i udało mi się dokończyć latarnię. Były chwile, że nie cierpiałam jej wyszywać - zapomniałam już jak to jest ciągle łączyć ze sobą dwa kolory -a tu strasznie mnie to denerwowało.
Po oprawieniu jej jednak jestem zadowolona, bo wygląda ślicznie. Ta czarna ramka z Jysk jest idealna do małych wzorów z Dimensions. Nie wiem czy komuś obrazek podaruję, albo zostawię sobie.




 I poniżej dosłownie kilka zbliżeń



Pomimo bólu tworzenia, nic nie sprawi, że przestanę kochać wzory z Dimensions. Mam w półce jeszcze dwa małe wzory i pewnie po duchowym odpoczynku zabiorę się za któryś z nich ;)
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Cudny widoczek! Pięknie go wykonałaś i oprawiłaś - ramka nadaje mu wyrazistości! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia tak pięknego haftu! Warto było go ukończyć, a teraz niech cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trud się opłacił! Gratuluję! Przepiękny haft! Oczywiście, że powinnaś go zostawić sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny obrazek, super, że go skończyłaś :).

    A ja lubię łączenie kolorów :).

    Mam nadzieję, że szybko Ci wrócą chęci do haftowania :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Obraz wraz z oprawą robi wrażenie ! Coś przepięknego !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna latarnia, bardzo mi się podoba twój obraz! Fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Napracowałaś się, nadenerwowałaś, ale efekt świetny. Warto było.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna latarnia. Przy Dimkach dużo roboty ale za to jaki efekt.Ramka pięknie do niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna praca! I masz rację, idealna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat ten wzorek wprowadza mnie w taki błogi nastrój. Jest kolorowy, więc nie ma tu żadnej nostalgii, tylko radość. Prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłoby go bardzo szkoda gdyby przeleżał niedokończony w szufladzie, bo wyszedł przepięknie, a rameczka pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. warto było... bo efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny efekt końcowy, było warto!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny! te kolory chwytają za serce

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrazek taki nastrojowy i subtelny. Coraz mniej takich widoków w zabetonowanej i przeszklonej przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękności i magiczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomimo trudów wyszywania wzorów Dimensions warto je mieć, bo prezentują się pięknie - jak Twoja latarnia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń