wtorek, 10 października 2017

The English Garden - poster (6)

I oto wielki powrót angielskiego ogrodu ;)
Dla niektórych takie projekty odłożone na potem to tzw ufoki. Ja bym tego wzoru tak nie nazwała, on po prostu jest na mojej skromnej liście aktualnych wzorów i czeka cierpliwie, bo cały czas o nim pamiętam :)
Przy skromnym czasie na wyszywanie powstał kolejny element.
Mała zielona kompozycja.


I dla małego przypomnienia, jak było i jak jest:
Różnice też widać w jakości zdjęć :P nie ma to jak nowy telefon ;)


Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że idziesz do przodu. Bardzo podoba mi się ten wzór, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W naturze roślinki też nie wyrwstają jednego dnia, za to na końcu jest się czym zachwycać,tak jak w Twoim hafcie, a ten na pewno będzie zachwycać:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, nie zazdroszczę haftowania samymi odcieniami zieleni. Za to gotowy haft będzie niebanalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście przybyło. Zapowiada się pięknie. Też mam w szufladzie kilka Ufoków i też brakuje czasu, aby się za nie zabrać.Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutki samplerek, przybywa sobie w swoim tempie a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft. Zachwyca mnie ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powoli, aby do przodu, bo ten hafcik w zieleniach jest przeuroczy!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hafcik :-) Jak pięknie prezentowałby się np. Gdzieś w kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń