niedziela, 22 października 2017

Zakładki

Jestem teraz na etapie powolnego haftowania haeda i niestety nie ma jeszcze się czym chwalić. Ostatnio jednak coś mnie naszło i zrobiłam trzy zakładki do książki.




Korzystałam zwykle z Pickmonkey do robienia ramki i nakładania podpisu na zdjęciach, ale ostatnio coś pozmieniali i trzeba za to płacić. Może znacie jakiś fajny prosty darmowy program online?

I każda zakładka z osobna. Co do ich tyłu, mają naklejoną serwetkę a'la koronka, a w nutki w kratkę, ale nie wiem czemu zdjęć nie zrobiłam. Musicie wierzyć na słowo ;)



Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Śliczne są te zakładki! Aż chętniej się czyta, gdy założy się stronę takimi cudeńkami:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakładki na małe stopchwilki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakładki :) A ta z nutkami po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki piękne :) Ja do wstępnej obróbki zdjęć używam programu https://pixlr.com/express/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki, których Ci zazdroszczę.
    Bo u mnie w książkach to na ogół paragony, albo koperty.
    Na zakładki nie mam czasu, ani koncepcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakładki :) Co do darmowych to nie pomogę, ja używam Photoshopa Lightroom, chyba można pobrać za darmo wersję testową na 30 dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zakładki! Piękne wzory wybrałaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zakładki. Szczególnie pierwsza i trzecia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakładki. Wszystkie ładne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zakładki! I te chwościki bardzo mi się podobają.:) Polecam Photo Scape - do zainstalowania w komputerze.

    OdpowiedzUsuń