sobota, 24 lutego 2018

Piesek

Witam
Jak wcześniej obiecałam pokazuję hafcik, którego schemat, jakby nie powiedzieć, sama zaprojektowałam. Jest to rozgrzewka do innego obrazka, który mnie zachwycił i mam nadzieję, że mi wyjdzie w wersji haftowanej.
Wybrałam tego pieska, żebym mogła wybierać w swoim zasobach muliny. Wyszedł tak:


Tak obrazek wygląda w oryginale, a poniżej hafcik w przybliżeniu. Wyszyty na lnie belfast 32 ct.






Miała być smycz, ale się przy niej poddałam i ją w końcu usunęłam, bo całkowicie nie wyszła.
Trochę zaszalałam z kreskami, ale inaczej nie dało się oddać puchatej sierści.



Myślę, że piesek trafi do siostrzenicy.
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

27 komentarzy:

  1. Pierwsze koty za płoty, czyli sie udało.
    Wzorek fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Psinka byszła bardzo sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci wyszedł ten piesek i wielkie brawa za przerobienie obrazka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszed ten wzór, a praktyka czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy jest ten wzór. Cudnie wyszedł. Jest coś wzruszającego w tym obrazku 8) Maleńki ale piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Faktycznie backstitche stwarzają wrażenie puchatej sierści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy hafcik!!! Piękny obrazek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznosci! Zdolniacha z Ciebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak! Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ela super przerobiłaś obrazek. Piesek jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny obrazek. I ta szara ramka genialnie pasuje.
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. witam, nie wiem, jak się z panią skontaktować. Wygrała u mnie pani rozdawajkę i poproszę o dane adresowe na maila: bursztyn231@gmail.com Gratuluję i życzę miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesympatyczny ten piesek, ten motyw mógłby wnieść radość do pokoju dziecięcego. Na pewno spodobałby się mojemu czteroletniemu synkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki psiak. Śliczne wykonanie. Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny piesek :) A jaką fajną ramkę dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny haft, i ta puchata sierść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny haft! Piesek jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń