czwartek, 26 kwietnia 2018

Jestem, jestem

Pojawiam się tu dzisiaj, żeby Wam dam znać, że żyję ;)
Po pierwsze jakiś już czas temu wygrałam w urodzinowej rozdawajce u Anuli. I takie oto rzeczy dostałam


Po drugie, wzięłam się nawet za wyszywanie tych jabłuszek na czerwonej kanwie, ale ostatnio znowu mam jakiś zastój w tworzeniu. Narazie mam tyle:

Z jabłek przeskoczyłam na Orły z Dimensions,  bo w końcu sobie postanowiłam, że kolejny post już będzie z ukończonym obrazkiem. Nie może być tak, że cały czas się obijam. A  i tak się jakoś miotam i nie wiem co ze sobą zrobić ;)


Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. fajna paczuszka, życze miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie się pojawiłaś! Mało jest haftów na czerwonej kanwie.Nie mogę się doczekać aż pokażesz ukończony.
    A zastój w tworzeniu kopnij w ... niech Ci nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładną nagrodę dostałaś 😉 miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te jabłuszka na czerwonej kanwie.Ja czerwoną kanwę zawsze ze świętami Bożego Narodzenia kojarzyłam, ale Twój pomysł mnie zachwycił, wracaj więc na dobre i zachwycaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :) Bardzo fajne hafciki wybrałaś będę wpadać podglądać kolejne postępy w haftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń